Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Τα cookies του Craft Cook Love

Την αδυναμία μου στην κουζίνα σας την έχω αναφέρει.... Έτσι δεν είναι ;;;
Πριν μέρες είδα το Food Challenge του Craft Cook Love εδώ και αμέσως σκέφτηκα ότι έπρεπε να τα δοκιμάσω!!!
Είμαι και σε διατροφή τους τελευταίους μήνες, οπότε ένα υγιεινό γλυκάκι δε το δικαιούμαι κι εγώ;;;
Όχι πείτε μου;;;Πόσο να κρατηθώ ακόμα;;;
Χτες λοιπόν που ετοιμάζαμε την Πίτσα Πι & Φι ετοιμάσαμε και τη ζύμη για τα cookies παρέα πάντα μικρό μου!!!
Η μόνη διαφορά μόνο ήταν ότι χρησιμοποίησα σταγόνες κουβερτούρας αντί για κακάο νίμπς!

Εν ώρα δράσης

Άφησα τη ζύμη μου κι εγώ όλο το βράδυ στο ψυγείο και σήμερα το πρωί τα έψησα! Μοσχομύρισε το σπίτι!!! 



Δοκιμάστε τα!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Craft Cook Love και συνέχισε να μας δίνεις τόσο νόστιμες συνταγές!!!

1 σχόλιο:

  1. Κάλλια μου χαίρομαι πολύ που αποφάσισες να δοκιμάσεις την συνταγή μου και για τα καλά σου λόγια!! Εκπληκτικός ο βοηθός!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips