Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Το πρώτο μου βραβείο!!!

Featured image
Χτες το πρωί είχα μια ευχάριστη έκπληξη από το blog της μαμάς Άντζυ, HappyMumAngie . Η Άντζυ μου προσέφερε το πρώτο μου εικονικό βραβείο για νέους bloggers. Η αλήθεια είναι ότι είμαι αρκετά νέα στο χώρο αυτό και ακόμα έχω πολλά να μάθω!!! Το βραβείο μου δίνει το κίνητρο να συνεχίσω να εκφράζομαι και να μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου.

Αφού έχω αποδεχτεί το βραβειάκι μου, θα απαντήσω τις ερωτήσεις, για να με γνωρίσετε καλύτερα και στη συνέχεια θα μοιράσω κι εγώ τα βραβεία μου σε blogs που παρακολουθώ. 

Ξεκινάμε!!!

  1. Γιατί ξεκινήσατε το blog σας;
Το blog μου το ξεκίνησα περίπου πριν τρεις μήνες. Μετά που γέννησα την κορούλα μου και παραμένοντας στο σπίτι με τα παιδιά, λόγω της άδειας ανατροφής, αναζητούσα τρόπο να εκφραστώ και να νιώσω πιο δημιουργική.

    2.  Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Ενθουσιάζομαι με τις αντιδράσεις της μπέμπας μου, που αλλάζει μέρα με τη μέρα, με τον αυθορμητισμό του γιου μου. Ενθουσιάζομαι, όταν βρίσκομαι με αγαπημένα πρόσωπα. 
    
    3.  Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Τα σχόλια και η επικοινωνία πιστεύω ότι είναι το βασικό συστατικό του blogging. Βλέπεις την ανταπόκριση τους και σου δίνει τη δύναμη να συνεχίσεις!!! 

   4.  Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;

Τα θέματα μου σχετίζονται με ό,τι αγαπώ και καταπιάνομαι καθημερινά, παιδιά, σπίτι, κατασκευές...

   5.  Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggersq Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;

Υπάρχουν blogs που με βοήθησαν και με βοηθούν όταν έχω κάποια απορία, όπως το happymumangie και  το mommasdailylife . Τις ευχαριστώ θερμά. Παρακολουθώ κι άλλα blogs, αλλά ακόμη δεν έχω γνωρίσει κάποια προσωπικά. 

   6. Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει ή να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Τόσο μακροχρόνια σχέδια δεν κάνω. Μακάρι να συνεχίσω και να έχω αναπτύξει μια υπέροχη σχέση με άλλους bloggers.

  7.  Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;

Τι να πω... πιστεύω ότι είμαι καλός ακροατής / αναγνώστης.

  8.  Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Προσπαθώ καθημερινά να μπλογκάρω. Συνήθως το πρωί, πριν ξυπνήσουν τα παιδιά και επικρατεί ησυχία στο σπίτι.

  9.  Πώς γεννιούνται τα post σας;

Η πηγή της έμπνευσής μου με  ό,τι καταπιάνομαι και με απασχολεί καθημερινά.

  10. Ευχές για τον αναγνώστη! 

Να απολαμβάνετε την κάθε σας στιγμή και να είστε πάντα δημιουργικοί. 

Τέλος, ακολουθεί η απονομή των βραβείων μου στα παρακάτω blog:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips