Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Η τηλεφωνική μου ατζέντα!!!

Πριν χρόνια είχα αγοράσει μια ατζέντα για να καταγράψω τα τηλέφωνα μου.
Φυσικά τότε έγραψα τα πιο σημαντικά τηλέφωνα, βλέπε οικογένειας και γιατρών και μετά την καταχώνιασα στο βάθος ενός συρταριού.
Η αλήθεια είναι ότι αφού έχω το κινητό με όλα τα τηλέφωνα... τι τη θέλω και την ατζέντα;;;;

Χαχα, εδώ γελάμε!!! Τι θα γίνει, αν το κινητό μας μας εγκαταλείψει ξαφνικά ή καποια στγμή αλλάξουμε δίκτυο ή και συσκευή;;; ΠΑΝΙΚΟΣ... ΑΝΤΕ ΜΑΖΕΨΕ ΞΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΘΕΣ!!!





Έπιασα και έβγαλα την ατζέντα μου στο φως και σιγά σιγά κατέγραψα τα τηλεφωνάκια μου.Με την ευκαιρία διέγραψα και αριθμούς που πλέον δε χρησιμοποιούσα. Φύλαγε τα ρούχα σου... που λένε!!!

Εσείς έχετε ατζέντα ή αρκείστε στο κινητό σας μόνο;;;;

2 σχόλια:

  1. Χμμμ το έχω πάθει δύο φορές στα τελευταία 6 χρόνια να μου κλέψουν το κινητό και μαζί και τον τηλεφωνικό κατάλογο. Γίναμε τεμπέληδες και δεν γράφουμε πια...μάλλον πρέπει να προμηθευτώ μια όμορφη ατζέντα και να στρωθώ στη δουλειά! Καλό τριήμερο Καλλιόπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια δικη μου συμβουλή που ειμαι της παλιας σχολης είναι, σημειωνε τα πάντα. Διότι μονο τα γραπτά μένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips