Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Κατενθουσιασμένη με το Μανούσο!!!

Αχ σήμερα είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!!!
Σήμερα το πρωί παρέλαβα το Μανούσο μου!!!

Όχι δεν είμαι τρελή, ούτε μου χει σαλέψει που είμαι σπίτι διαρκώς με δυο πιτσιρίκια!!!

Ο Μανούσος είναι μια κουκλίτσα ή μάλλον κουκλίτσος που τον ανακάλυψα πρόσφατα στη σελίδα της Άρτεμης που ονομάζεται Homemade by Artemi και θα τη βρείτε εδώ!!! Τον είδα και τον ερωτεύθηκα!!!

Επέλεξα το "Μανούσο", για να τον κάνω δώρο στον συνονόματο κουνιάδο μου για το Πάσχα, μιας και δεν έχει ονομαστική γιορτή! 


Ο Μανούσος!!!
                       
Η Άρτεμις είναι μια πολύ γλυκιά και εξυπηρετική κοπέλα που κάνει με τα χεράκια της αριστουργήματα!!! Με εξυπηρέτησε παρόλο που τελευταία στιγμή σκέφτηκα να τον παραγγείλω και για αυτό την ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Πώς σας φαίνεται το δωράκι μου;;;

1 σχόλιο:

Blogging tips