Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Αύγουστος ο τρυγητής!!!

Αύγουστος, ο μήνας που ξεκινάει στην περιοχή μας ο τρύγος των σταφυλιών!!! Έτσι κι εμείς φέτος συμμετείχαμε με τα πιτσιρίκια στην όλη διαδικασία!!! 

Ένα απόγευμα, με το που επέστρεψε ο μπαμπάς μας απο τη δουλειά φύγαμε για το αμπέλι μας!!!
Είχαμε και τη συνδρομή του παππού, της γιαγιάς και του θείου!!! Αλλά μπορώ να πω ότι η μαμά με τα πιτσιρίκια της έκαναν την περισσότερη δουλειά.... ΧΙΧΙΧΙ

Ο μπαμπάς τρυγάει

Τα παιδία παίζει

Ο πιτσιρίκος στον κουβαλητή

Οικογένεια μαζί!!!


Όλοι μαζί το απολαύσαμε!!! Τα παιδιά ακόμη περισσότερο!!! Είναι όμορφα στην εξοχή και καλό θα είναι να εξοικειώνονται από μικρά!!! Φέτος ο πιτσιρικάς μου βοήθησε σε όλη τη διαδικασία και ρωτούσε συνέχεια τον πατέρα του για τα σταφύλια και για το τι πρέπει να κάνει για να τους βοηθήσει!!! Έκοψε μερικά τσαμπιά, κουβαλούσε κασόνια και φυσικά έπαιξε με την αδερφή του!!!





2 σχόλια:

  1. Υπέροχες αναμνήσεις πραγματικα!
    Κρατάω την φράση σου «ολοι μαζι το απολαύσαμε»!
    Αυτο τα λεει ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλό να έρχονται σε επαφή από μικρά!!! Εμένα δε μου άρεσε όταν ήμουν παιδί... δεν ήθελα να λερώσω τα ποδαράκια μου (χιχι) & φοβόμουν τα έντομα!!!

      Διαγραφή

Blogging tips