Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Τα χαλβαδοσοκολατάκια μου!!!

Το Σάββατο το απόγευμα είχα κανονίσει καφεδάκι στο σπίτι μου & ο χαλβάς είχε την τιμητική του!!!

Έφτιαξα τον παραδοσιακό χαλβά με σιμιγδάλι της γιαγιάς μου. Επειδή όμως ήθελα και λίγη σοκολάτα, μοίρασα στη μέση τη δόση μου και το ένα μέρος το έκανα σοκολατάκια με χαλβά.

Τα χαλβαδοσοκολατάκια μου

Η συνταγή για τον χαλβά είναι
  • 1 ποτήρι λάδι
  • 2 ποτήρια σιμιγδάλι ( χρησιμοποιούμε ψιλό)
  • 2,5 με 3 ποτήρια ζάχαρη
  • 4 ποτήρια νερό
  • ξύλο κανέλας και φλούδες λεμονιού
  • 1 κουταλάκι κανέλα σε σκόνη
  • μισό κουταλάκι γαρίφαλο
Σε τηγάνι ρίχνουμε το λάδι και το αφήνουμε να κάψει. Προσθέτουμε το σιμιγδάλι κι ανακατεύουμε, μέχρι να πάρει ένα χρυσαφί χρώμα. Μέσα στο μείγμα ρίχνουμε σκόνη κανέλας και γαρίφαλο. 
Έχουμε ετοιμάσει και το σιρόπι μας, το οποίο βράσαμε για περίπου 10 λεπτά και το ρίχνουμε στο μείγμα με το σιμιγδάλι, αφού το έχουμε αποσύρει απο τη φωτιά.
Προσοχή γιατί πιτσιλάει!!! Ανακατεύουμε καλά μέχρι να πήξει ο χαλβάς μας.

Αφήνουμε το χαλβά να κρυώσει και τον πλάθουμε σε μπαλάκια.
Τα τοποθετούμε στο ψυγείο για 2 ώρες περίπου. Τέλος τα βουτάμε σε λιωμένη κουβερτούρα (για όλη τη δόση χρειάζεται περίπου 300γρ κουβερτούρα) και τα τοποθετούμε σε λαδόκολλα.
Έτοιμα τα χαλβαδοσοκολατάκια μας!!!

2 σχόλια:

  1. υπέροχη συνταγή, Κάλλια μου!
    την κρατώ να την φτιάξουμε την επόμενη φορά που θα κάνουμε σιμιγδαλένιο χαλβά
    αγαπούμε και τον χαλβά και την σοκολάτα, οπότε ο συνδιασμός τους θα μας αρέσει σίγουρα!

    ευχαριστούμε!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται πολύ καλή η συνταγή σου Κάλλια μου!! Την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips