Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Μπισκοτάκια πολύχρωμα

Χτες βρισκόμουν στο σπίτι των γονιών από το πρωί... Ήθελα κι εγώ τη μαμά μου!!! Μια η πεσμένη ψυχολογία, μια η πίεση, ήθελα να ξεφύγω! Έτσι ετοίμασα τα πιτσιρίκια μου και στης γιαγιάς το σπίτι γρήγορα!!!

Έλα μου όμως που η ανήσυχη γιαγιά (ετών 50) ήθελε να φτιάξουμε τα μπισκοτάκια που έφτιαξε η Anna Maria Barouh στην εκπομπή της Ελένης το μεσημέρι της Τετάρτης! Κοιμίσαμε το μεσημέρι τα πιτσιρίκια και ξεκινήσαμε τα ζυμώματα... Εννοείται ότι συμμετείχε κι ο μπαμπάς ζαχαροπλάστης!!!

Ώρα ζυμώματος

Τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ!!! Είναι δοκιμασμένη αρκετές φορές! Τη χρησιμοποίησα στη βάφτιση του πιτσιρικά μου, στη γέννηση της Λουλουδένιας μου και σε διάφορες άλλες εκδηλώσεις! Είναι εύκολη και γρήγορη και δε χρειάζονται ζαχαρόπαστα... Ρίχνουμε στη ζύμη μας το χρώμα ζαχαροπλαστικής που επιθυμούμε! Δοκιμάστε τα τώρα το Πάσχα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips