Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Ημερολόγιο δασκάλου 2018 - 2019

Σε λίγες μέρες το κουδούνι του σχολείου θα ηχήσει και το μάθημα θα ξεκινήσει!!!



Το τελευταίο διάστημα αναζητώ υλικό για την οργάνωση και διακόσμηση της τάξης μου, εποπτικό υλικό για τις διδασκαλίες μου και φυσικά ετοιμάζω το ημερολόγιο μου!



Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ χειροποίητο ημερολόγιο, όπου εκεί οργανώνω τα μαθήματα μου! Φέτος επέλεξα ένα ημερολόγιο εβδομαδιαίο, έτσι ώστε να έχω μια εικόνα όλης της βδομάδας μου σε μια σελίδα  αλλά και για να είναι εύχρηστο και ελαφρύ (αρκετά βιβλία κουβαλάμε κάθε μέρα!!!



Το εξώφυλλο

Το εξώφυλλο το ανακάλυψα στο Pinterest ( με έχει καταστρέψει) και μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ το μηνιαίο ημερολόγιο από το site teacherspayteachers σε μορφή power point!!!


Μηνιαίο ημερολόγιο

Η εβδομάδα μου
Εάν επιθυμείτε να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας ημερολόγιο, μπορείτε να κατεβάσετε την εβδομάδα από εδώ!!! 

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!! 
Παιδιά,γονείς  & δασκάλους!!!

2 σχόλια:

  1. Πάρα πάρα πολύ όμορφο! Συμφωνώ κι εγώ ότι το εβδομαδιαίο βολεύει υπερβολικά! Εγώ που είμαι νηπιαγωγός χρησιμοποιώ απλό τετράδιο για τη δουλειά (όπου γράφω κάθε Κυριακή το πρόγραμμα όλης της εβδομάδας) και εβδομαδιαίο ημερολόγιο για το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να κάνω όμορφη την καθημερινότητα μου!!! ΠερσΠ χρησιμοποιούσα κι εγώ τετράδιο αλλά στην πορεία δεν ήμουν συνεπής σε αυτό, οπότε επέστρεψα στο ημερολόγιο!!! Καλξ σχολική χρονιά να έχουμε!!!

      Διαγραφή

Blogging tips