Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

6 teacher style

Εκτός από μαμά και σύζυγος είμαι και εργαζόμενo κορίτσι.... Είμαι δασκάλα περίπου 10 χρόνια και ποτέ μου δεν είχα αναλογισθεί ότι υπάρχουν teacher style. 

Σε μια βόλτα μου στο Pinterest ανακάλυψα πολύ ωραία ρουχαλάκια για τις κυρίες δασκάλες (χιχι) κι όχι μόνο!!
Παρακάτω σας έχω μερικές φωτογραφίες για να πάρετε μια ιδέα!

Teacher Outfits on a Teacher's Budget 32
Σε μπεζ αποχρώσεις

Teacher Outfits on a Teacher's Budget 30
Σε σιέλ χρωματισμούς
Teacher Outfits on a Teacher's Budget 138
Chic εμφανίσεις
                                             
Teacher Outfits on a Teacher's Budget 156
casual
Teacher Outfits on a Teacher's Budget 151
τζιν με floral συνδυασμούς
Teacher Outfits on a Teacher's Budget
Με ρίγες

                                             
Τα παραπάνω σύνολα, και πολλά άλλα, μπορείτε να τα βρείτε εδώ!!!
                                                   
                                                

                                                             

2 σχόλια:

  1. Κάλλια μου, πολύ μου άρεσαν οι προτάσεις σου-
    ταιριάζουν με τα γούστα μου, παρότι δεν είμαι δασκάλα :)

    Χριστός Ανέστη!
    ΑΛεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει το pinterest! Αλλά μου βάζει και πολλές ιδέες! Να σαν την δική σου!! Οπότε το αποφεύγω!! χιχιχι!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips