Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Μένουμε σπίτι....

Δεν θυμάμαι πόσο καιρό είχα να επισκεφτώ το blogσπιτάκι μου και η αλήθεια είναι ότι μου είχε λείψει αρκετά!!!
Κοίτα να δεις ότι το μένουμε σπίτι μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε πράγματα που είχαμε ξεχάσει ή που δεν προλαβαίναμε να κάνουμε λόγω της καθημερινότητας μας.

Μένω στο σπίτι συντροφιά με τα δυο ανήλικα αλλά υγιή παιδιά μου, που θέλουν τη μαμά για να παίξουν, να μαγειρέψουν, να γυμναστούν κι ότι άλλο σκαρφιστεί το μυαλουδάκι τους, για να περάσει όσο γίνεται ευχάριστα η ώρα.... Η ώρα;;;; Οι μέρες ήθελα να πω!!!

Μια μαμά που είναι ταυτόχρονα και δασκάλα, που αποχωρίστηκε απότομα τα παιδιά της (γιατί για έναν δάσκαλο οι μαθητές του είναι παιδιά του) και τώρα καλείται να οργανώσει σε χρόνο dt μια πλατφόρμα που δεν έχει ξαναδουλέψει,  με ένα δίκτυο υπερφορτωμένο, για να μπορέσει με αυτό τον τρόπο να έρθει σύντομα σε επαφή με τα παιδιά της. 

Καθημερινά προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη και να σκέφτομαι θετικά.... Ίσως το ξεπεράσουμε ανώδυνα! Να μην έχουμε την ίδια τύχη με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες αλλά είμαστε ένας λαός που δεν υπακούει σε εντολές και αυτό με εξοργίζει όταν πρόκειται για θέματα υγείας. Φαντάζομαι πως σκέφτονται: Σιγά μη τύχει σε μένα! Οι άλλες χώρες δεν πήραν έγκαιρα μέτρα! Εμείς θα τη γλυτώσουμε!

ΟΧΙ δε θα τη γλυτώσουμε αν δε βάλουμε μυαλό αμέσως! Μένουμε σπίτι! Μένουμε σπίτι! Το ακούμε στις ειδήσεις, στις περισσότερες διαφημίσεις, στο διαδίκτυο! Είναι τόσο δυσνόητες αυτές οι λέξεις;;;;

Μένω σπίτι για να προστατεύσω τον εαυτό μου, τα παιδιά μου, τους αγαπημένους μου! Τα παιδιά μου που είναι στο σπίτι τόσες μέρες δεν έχουν ψυχή; Νομίζετε ότι δε θέλουν να βγουν μια βόλτα, να βρεθούν με φίλους και συγγενείς;;; Το θέλουν πολύ, όμως ξέρουν πολύ καλά ότι θα βγούμε, όταν φύγει ο ιός.

Για αυτό ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙ!!! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και περνάμε όμορφες και δημιουργικές στιγμές με την οικογένεια μας! Ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας! Διαβάζουμε, βλέπουμε ταινίες, κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν!!!! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, γιατί όταν θα βγούμε επιτελούς, ΘΕΛΩ να συναντήσω όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips