Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Μπισκότα με φυστικοβούτυρο και σοκολάτα

Τα σημερινά μου μπισκοτάκια τα οφείλω στην συντέκνισσα μου (βλέπε κουμπάρα, της έχω βαφτίσει τον γιο) Άρτεμις.

Την Παρασκευή το μεσημέρι μου 'στειλε μερικές φωτογραφίες απο αυτά που είχε φτιάξει. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και τα μπισκότα με φυστικοβούτυρο. Της ζήτησα την συνταγή για να τα δοκιμάσω, καθώς δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει φυστικοβούτυρο!
Η συνταγή ήταν απο το marymarycook!

Εμείς όμως την τσαχπινιά μας την κάναμε! Αντί για κρυσταλλική ζάχαρη που χρησιμοποιεί για επικάλυψη, την αντικαταστήσαμε με κουβερτούρα, καθώς είμαστε και οι δυο λάτρεις της.

Τα μπισκοτάκια μας χρειάζονται...
1/4 του φλιτζανιού φυστικοβούτυρο
2 κουταλιές της σούπας ανάλατο βούτυρο
1/2 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη
1 αβγό
1 βανίλια
3/4 του φλιτζανιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
1/2 κουταλάκι μπέικι πάουντερ
50γρ κουβερτούρα ή σταγόνες

Αρχικά κοσκίνισα σε ένα μπολ το αλεύρι με το μπέικι πάουντερ.
Στη συνέχεια με τον αβγοδάρτη (δεν χρησιμοποίησα το μίξερ, γιατί μπαμπάς και κόρη κοιμόντουσαν) χτύπησα το βούτυρο με το φυστικοβούτυρο μέχρι να ενωθούν καλά. Πρόσθεσα τη ζάχαρη, το αβγό, τη βανίλια.Αφού ανακατεύτηκαν καλά τα υλικά μου έριξα και το μείγμα με το αλεύρι. Τέλος συμπλήρωσα θρύμμα κουβερτούρας.
Έπλασα μικρά μπαλάκια και τα αράδιασα στο ταψί, αφού είχα τοποθετήσει αντικολλητικό χαρτί.
Ψήσιμο σε προθερμασμένο φούρνο για 12 λεπτά ή μέχρι να κάνουν ρωγμές, στους 180. 


Ελπίζω να τα δοκιμάσετε!!!
Αρτεμούλα μου, σε ευχαριστώ γι'αυτή την τόσο γλυκιά συνταγή!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips